Home » herfst » Appeltjes

Appeltjes

De tuin van onze buren grenst aan het bos en af en toe zien we hertjes van de appelboom snoepen. De foto heb ik vanuit onze woonkamer gemaakt, de gele wand is een stukje van de garage. De eerste keer dat ik ze zag staan dacht ik nog wat een grote hond?! maar dat was het dus niet, snel mijn camera gepakt maar toen waren ze alweer weg. Deze keer had ik meer geluk met het ‘schieten’ van een plaatje. 
Marijke heeft een filmpje gemaakt van de hertjes, wanneer ik dat heb zal ik dat ook op de site plaatsen.

Geef een reactie

